Condiţii generale

Conţinutul acestui site, cum ar fi text, imagini, logo-uri, precum şi orice alte materiale afisate pe acest site sunt protejate de legea dreptului de autor şi sunt proprietatea Bamipas SRL.

SC Bamipas SRL permite accesul liber la acest site pentru vizualizare şi utilizarea continutului acestuia în scopuri non comerciale. Materialele afisate pe acest site nu pot fi reproduse parţial sau integral sau modificate fara acordul scris al SC Bamipas SRL.

Produsele comercializate prin intermediul http://angeleye.ro sunt noi, in ambalajul original al producătorului şi la livrare vor fi înmânate cu certificat de garantie si factura. Imaginile produselor au caracter informativ.

Produsele comercializate nu incalca sau violează orice drept de autor, marcă, drept de publicitate, confidentialitate sau orice alt drept de proprietate în conformitate cu legile oricărei jurisdicţii.

Garanţia produselor

Produsele comercializate de SC Bamipas SRL, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Solicitarea si acordarea garantiei produselor comercializate sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 actualizata la data de 27/12/2008.

Produsele comercializate de SC Bamipas SRL beneficiaza de garantie. Reclamatiile prin care se sesizeaza defectiunile se vor transmite in atentia  SC Bamipas SRL in maxim 30 zile de la ridicarea produsului.

Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre produs si factura se accepta numai in cazul sesizarii in scris in atentia SC Bamipas SRL, in maxim 24 de ore de la primirea produsului de catre cumparator.

Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, cumparatorul declarand ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.

SC Bamipas SRL in calitate de vanzator va aranja si dispune efectuarea reparatiei defectiunii sau inlocuirea produsului. Inlocuirea produsului va avea loc doar in situatia in care defectiunea sesizata nu poate fi reparata. Nu se accepta restituirea in vederea inlocuirii a produselor comercializate in cadrul promotiilor.

Reparatia sau înlocuirea produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp care nu va depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunostinta vânzătorului (SC Bamipas SRL) lipsa de conformitate a produsului.

SC Bamipas SRL in calitate de vanzator este exonerat de raspundere privind acordarea garantiei sau garantia poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

Piesele / produsele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:

In cazul in care cumparatorul nu poate prezenta exact natura / caracteristicile defectiunii se recomanda clientului sa sustina reclamatia in garantie cu poze ce vor fi transmise in atentia vanzatorului la numarul de telefon 0724258953 (WhatsApp).  

SC Bamipas SRL in calitate de vanzator accepta returnarea produselor in maximum 7 zile lucratoare de la livrare, dar DOAR DACA etichetele de livrare a cutiilor produselor au fost pastrate intacte.

Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei va fi impartita respectiv suportata astfel:

Metode de plată

Stocuri şi Livrări

-Culoarea verde semnalizeaza faptul că produsul este pe stoc şi poate fi livrat în 1-5 zile

-Culoarea galben semnalizeaza faptul că produsul poate fi livrat in minim 14 zile

-Culoare roşie semnalizeaza faptul că produsul poate fi livrat in minim 30 zile

Responsabilitatea deteriorarii pachetului în timpul transportului apartine firmei de curierat, dacă pachetul este deschis în faţa curierului. în cazul în care pachetul nu este deschis în faţa  curierului şi este anuntat ulterior ca fiind deteriorat, responsabilitatea apartine cumpărătorului.

Pachete distruse sau pierdute

în caz de daune ale pachetelor în timpul transportului SC Bamipas SRL va înlocui produsul. în caz de stoc indisponibil SC Bamipas SRL va rambursa costul produsului.

Toate costurile de transport vor fi plătite de către cumpărător.

Transportul pentru tarile UE vor fi trimise prin GLS, serviciile internationale de posta sau Dachser, in functie de volumul de pachete. Timpul transportului: 4-5 zile lucratoare.

Transportul in afara tarilor UE vor fi trimise prin serviciile postale internationale. Timpul transportului: 5-7 zile lucratoare.

Transportam la nivel mondial!

Pentru pachete cu volum foarte mare putem organiza transport aerian si maritim.

Cheltuieli de expediţie

Pentru un produs achitat, în cazul în care a fost convenit intre vanzator si cumparator transportul, produsul va fi expediat prin SC Bamipas SRL, care va păstra, pentru perioada de timp necesară, dovada de expediere sau o dovada a transportului şi / sau primire pentru cazurile în care produsele sunt pierdute în tranzit.

Cumpărătorul trebuie să accepte o perioada suficienta de timp pentru transport si livrare, cel puţin o săptămână iar in caz de divertgente să încerce soluţionarea prin contactarea directă a SC Bamipas SRL. Preţurile de transport şi eventual retur sunt cele percepute de firma de curierat pentru diferite destinaţii şi ţări. Cumpărătorul va lua la cunostinta toate informaţiile necesare în procesul de comanda.

Retururi / Anulari / Ramburs 

Garanţia privind restituirea banilor se acorda pentru mărfurile returnate / livrari anulate în termen de 7 zile lucrătoare de la primire sau comanda.

Cumparatorul trebuie să deschida pachetul înainte de a semna pentru primire. în cazul în care produsul nu este în stare bună, acesta nu trebuie acceptat. Retururile sunt acceptate în cazul în care "protocolul de primire in bune conditii”, a fost semnat atât de curier cat şi de client.

Produsul trebuie să fie returnat în aceeaşi stare în care a fost primit. Prin urmare, cumpărătorul trebuie să includă in pachet, în aceleasi conditii în care a primit: • Toate ambalajele ca de ex. cutii, pungi • Accesorii ca de ex. cordoane şi telecomenzi • Certificate, manuale, precum şi certificate de garanţie • Toate elementele incluse în pachet

Cumpărătorul este responsabil pentru asigurarea returnarii produselor şi a cheltuielilor rezultate in urma returnarii.

Toate produsele returnate trebuie să fie receptionate în stare buna. Produsele nu vor fi acceptate în cazul în care sunt deteriorate, zgâriate sau nu sunt returnate în ambalajul de protecţie. Produsele nu vor fi acceptate în cazul în care acestea au fost montate sau modificate.

Toate costurile de livrare şi de asigurare a produselor returnate vor fi plătite de către client, cu excepţia cazului in care exista un acord prealabil scris care prevede alte conditii.

Retururile trebuie să fie ambalate în mod corespunzător şi protejate ca in situatia livrarii initiale. Produsele returnate neprotejate corespunzător sau neambalate, nu vor fi acceptate.

SC Bamipas SRL are ca si deziderat procesarea retururilor în termen de 2 zile lucrătoare de la receptie, restituirile putand fi eliberate in următoarea zi lucrătoare în condiţii normale.

Dacă clientul nu este mulţumit de achiziţionarea unui produs din diferite motive, poate returna produsul în ambalajul original, în termen de 30 zile de la cumpărare. SC Bamipas SRL va schimba produsul sau va rambursa clientului costul produsului retinand valoarea cheltuielilor de transport (postale).

Vă rugăm să reţineţi că trebuie să ne contactaţi înainte de a returna un produs !

Confidentialitate

SC Bamipas SRL, proprietarul site-ului https://www.angeleye.ro, va păstra confidentialitatea informaţiilor furnizate de client la accesarea şi completarea formularului de înscriere.

Telefon: 0724258953











Trimite